Visuri la Cheie

Totul incepe cu un vis. M-am nascut , am crescus, am trait si in continuare traiesc intr-o casa la curte. La bloc haos, griji peste tot, sa nu ajungi inundat, fiecare pas care il faci in casa sa nu deranjeze vecinii de dedesubt, toropaiala de la vecinii de sus. Toate astea la casa nu exista!

Am ales sa apelez la https://www.aia-proiect.ro/ pentru visele noastre, am rasfoit si am ajuns unde vroiam si anume proiecte case P+1  optiuni sunt multe dar parca as vrea ceva in plus, un proiect de genul P+1+mansarda, dar astea sunt detalii. Tipul de casa in care am copilarit este una de tip vagon, intrii dintr-o camera in alta, fara intimitate. Dar visul meu este total diferit, in functie de proiectul ales am urmatoarele planuri.

Daca aleg doar P+1 as prefera o curte mare, aerisita, un gratar de caramida aproape de poarta, spatiu pentru masina sau garaj, dar ajungand la casa, aici incepe visul un hol mare, intrand din hol in sufragerie, o sufragerie 5×5 cu o usa glisanta mare cat 3/4 din perete cu vedere la curtea din spatele casei, unde va fi gradina cu flori ale sotiei, 2 leagane pentru cei mici, un tobogan, 2 custi pentru catei (fie ca le numesc custi sau cotete) unde se vor putea adapostii de soare cand suntem in curte cu totii, pomi fructiferi, si o magazie unde va fii locul meu de joaca. Revenind inauntru din sufragerie se intra in bucatarie, o bucatarie mare 3×4 unde eu si sotia ne vom distrata in serile in care vom gatii (prefer sa nu fie open space ca nu vreau sa imi afum efectiv invitatii cu toate deliciile care le pregatesc in bucatarie) si o baie de serviciu. Tot din sufragerie un set de scari, care vor duce la etaj, unde vor fii 3 dormitoare si o baie matrimoniala. Fiecare cu camera lui. Noi o sa fim mai inghesuiti in camera ca suntem doi + cei doi catei, dar sunt sigur ca in momentul cand vor creste cei mici, vor prefera ei sa doarma cu urecheatii si in cazul acesta va fii nevoie sa dormim cu cateii cu randul. Toate camerele vor fii mari, aerisite dar a noastra va ave un balcon, unde ne putem savura micul dejun cand copii sunt la scoala, sau cafeaua de dimineata. Dressing mare cu oglinzi mari, cate unul pentru fiecare (sunt sigur ca al ei va devenii neincapator si va pune cate ceva si pe partea mea).

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019

 

One thought on “Visuri la Cheie”

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.